Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Έτυχε κι έπεσαν έτσι τα πράγματα, που η αγάπη μου για τα κόμικς, η αγάπη μου για τον Καραγκιόζη και οι σπουδές μου στην θεατρολογία ενώθηκαν και δημιούργησαν μια δουλειά, της οποίας τρεις από τις συνολικά δεκαπέντε σελίδες βλέπετε παρακάτω. 
Πρόκειται για την πτυχιακή εργασία που παρέδωσα στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ (μα καλά, έτσι τα δίνουν τα πτυχία;;;), και το πλέον αστείο είναι ότι δεν ήταν καν δική μου ιδέα η πραγματοποίηση μιας τέτοιας εργασίας, αλλά του υπεύθυνου καθηγητή, ο οποίος γνώριζε για την ενασχόλησή μου με το μέσο των κόμικς!
Περισσότερες λεπτομέρειες για την εκπόνηση της εργασίας μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο από το Wordpress του μαθήματος Θεάτρου Σκιών (του ΤΘΣ του ΕΚΠΑ), όπου μπορείτε να απολαύσετε και άλλα κείμενα σχετικά με τον Καραγκιόζη.


https://theatroskiwn.wordpress.com/2015/03/27/%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B9%CF%8C%CE%B6%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%B1%CF%82/





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου